Eksperimentālo filmu programmā iekļauti četri kino mākslinieki, kuriem kopējs arī tas, ka viņi visi ir nopietni nodarbojušies ar glezniecību. Lai arī viņu kino darbi ir ļoti dažādi, tos vieno vizuāla domāšana, personīgs skatījums un stāstījuma kino konvenciju ignorēšana. Šoreiz skatītājiem tiks piedāvāti vizuāli un ritmiski izsmalcinātie Gunvoras Nelsones darbi,  sirreāli personīgās pazīstamā dramaturga un rakstnieka Pētera Veisa filmas, emocionāli iedarbīgais un kinematogrāfiski neatkārtojamais Džeka Čembersa šedevrs “The Hart of London, kā arī kino strukturālisma klasika – Maikla Snova “Wavelength”.

THE HART OF LONDON (režisors Džeks Čamberss, 79 min, 1970)

Nav viegli dažos vārdos pateikt, ar ko šī filma ir īpaša. Arī daudz vārdos to nevar pateikt. Tā vienkārši ir jāredz. Vizuāli piesātināts darbs, kas darbojas, ignorējot kino veidošanas likumus un reizē radot savu, neatkārtojamu izteiksmes formu. Šai filmai piemīt patiesi episks spēks. Daba un civilizācija, nāve un dzīvība, reprezentācija un realitāte – tās ir tēmas, kas visvieglāk padodas interpretācijai, bet šajā filmā ir daudz vairāk. Tas, ko sauc par nesamākslotu un tiešu radošo izpausmi.